Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji


Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

P.H.U. Interwit
ul. Śląska 1A/105
41-943 Piekary Śląskie

Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj

 

 Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. Interwit
ul. Śląska 1A/105
41-943 Piekary Śląskie
woj. ślaskie

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu

Pamiętaj aby zwracanych produktów nie używać, gdyż nie są one wtedy już pełnowartościowe i zastrzegamy sobie prawo do oceny ich wartości. 

 Oświadczenie odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl